23 January 2012

Siap Siaga - 1 lagi Ceramah di Jln Kebun

Untuk makluman : Ini ceramah anjuran Pemuda Pakatan Rakyat Kota Raja
(Parti politik yang sah dan berdaftar - semua petugas diminta bersiap siaga)
untuk menjamin kelancaran Ceramah ini kelak.

Sudah berpuluh kali PAS Kawasan Kota Raja, Dewan Pemuda dan Dewan Muslimat menganjurkan Ceramah di Jalan Kebun, begitu dengan PKR, semuanya OK tanpa sebarang gangguan. Kita penuh yakin bahawa kali pun ianya sama dan semua akan OK dan minta hadirin datang beramai. Lagi ramai lagi bagus sebab banyak kita kena buat dan semua kena siap siaga bagi menghadapi PRU 13 tidak berapa lama lagi.Kalau boleh tumpangkan orang atas pagar atau dulu pengundi BN atau orang pencen ke ceramah ini lagi bagus.


Tragedi Jln Kebun : "Tindakan gengsterisme mesti dihentikan. Ia menjadi tugas dan tanggungjawab polis untuk melindungi warganegara yang menggunakan hak berperlembagaan mereka untuk berhimpun dan bersuara," .... rujuk Perkara 10 Perlembagaan Persekutuan ... Sudahkan Polis bertindak?


Nak pertolongan : banyak gambar dan rakaman gerombolan yang menyerang dan mengganas ke atas ceramah "asal bukan Umno" (ABU) 21/1/12 lalu. Adakah anda rasa polis akan ambil tindakan? Lihat Ameno World 22/1/12 "Ini lah rupa ketua geng2 pengacau majlis ABU semalam...", Anak Sungai Derhaka "Wajah Samseng UMNO? yang menyerang ceramah ABU semalam.. ", Milo Suam 23/1/12 "No plate penyokong Umno yang menyerang ceramah ABU" dan dalam album Facebook Lawrence Jayaraj. Mungkin berlambak lagi di laman-laman yang lain... http://penarikbeca.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini