29 December 2009

'kickdefella' penyedia ruangan komen paling top masa kini.

Dengan jumlah pengunjung seramai >5 juta dari Januari 2007 , webblog 'kickdefella' boleh lah dianggap antara wabblog yang paling berjaya dialam cyber pada ketika ini.

Cuma kebelakangan ini ada banyak entry yang dimuatkan dalam blog  ini hanya copy paste dari blog orang lain dan menukar tajuknya (terbaru dari webblog Husam Musa) dan beliau menyediakan ruangan komen yang akan digunakan sepenuhnya oleh orang-orang tertentu untuk menghengtam orang-orang yang kini tidak lagi menjadi orangnya dan orang kesayangannya.

'kickdefella' akan terus jadi terkenal kerananya sehinggalah apa yang beliau anggap 'missi' nya  akan selesai .... cuma semakin lama semakin banyak 'damage' akan berlaku jika pembaca dan penyebar berita tersalah memberi tafsiran dari apa yang dibaca dan dari yang tersurat dan tersirat.

2 comments:

  1. Salam SKR,

    Untuk menjadi glamour u must create issue.So that why la kickdefella glamour now.
    sebelum ini ada sesiapa kenal Nik Amalina kecuali pimpinan muslimat sahaja yang kenal.Tetapi selepas emelnya dunia blog pun tahu siapa Nik Amalina.
    Jika SKR nak glamour buat la issue yang panas-panas.Tetapi ingat issue itu jangan sampai memfitnah.Sama-samalah kita ingat mengingatkan.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    pakat perbaik akhlak berbetulan sunnah, lihat sunnah rasullullah dalam menulis surat , wahima kepada musuh islam,
    w.ww.nuruliman.com.my

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini