14 April 2011

TPM: Gelombang biru dirasai di seluruh S'wak

Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata gelombang biru kini dirasai di seluruh Sarawak termasuk di kawasan yang dikuasai pembangkang yang menunjukkan petanda positif BN mendapat sokongan mantap daripada rakyat.

Timbalan Perdana Menteri berkata beliau bersyukur kerana sejak awal BN berkempen hingga sekarang, dari sehari ke sehari ada petanda yang positif terutama di kawasan pedalaman, pinggiran bandar dan juga bandar yang menjadi kubu parti lawan.

Komen webmaster: YA..Gelombang biru, sebab Kerajaan telah mengunakan ssegala jenis WANG yang berwarna BIRU untul membeli RAKYAT. media masa yang OTAK BIRU..Hari-hari cerita-cerita BIRU bagi hidangan Rakyat..itu dinamakan GELOMBANG BIRU!

Tapi nampaknya kanak-kanak sekolah yang hadir di himpunan yang dihadiri oleh TPM.
Pasti mereka ini diangkut dengan jentera kerajaan dan kerahan jabatan pendidikan dimana akhirnya mereka ini dihadiahkan dengan beg 1Malaysia, Air Botol 1Malaysia oleh PM 1Malaysia dengan Duit 1Malaysia


Dalam satu lawatan Najib di Pekan Pusa, satu tamparan hebat kepada, apabila hanya sekitar 100 orang yang hadir, itu pun semakin berkurangan. BN dapat menghidu mereka akan tersungkur di Beting Maro.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini