25 June 2009

Marah betul Umno

Marah betul umno bila Tok Guru Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyamakan Umno dengan ajaran sesat dan juga komunis.

Satu laporan Polis telah dibuat oleh ketua Pemuda Umno Kelantan, Anuar Safian, di Balai Polis Kota Bharu pada 10.30 pagi tadi dengan diiringi kirakira 100 anggota pergerakan itu yang membawa beberapa sepanduk mengecam tindakan Pas bersekongkol dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat.

Apa nak dimarahkan, memang betullah bila TGNA kata begitu. Tapi umno mana nak mengaku. Jadi saya ingin bagi pandangan pada Anuar Safian supaya jumpa dulu dan minta penjelasan dari TGNA tentang kenyataan beliau tersebut, kerana bila dah jumpa baru faham kenapa TGNA buat kenyataan begitu. Silap-silap bila dah jumpa nanti baru hang perasan dan hang dah rasa segan nak duduk dalam umno sebab sesat lalu hang bertaubay dan joint PAS.

Kalau segan nak jumpa TGNA jumpa YDP Kawasan atau Ketua Cawangan PAS pun OK juga sebab kesemua mereka boleh jelaskan secara terang dan nyata kenapa TGNA kata begitu.

1 comment:

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini