25 January 2010

Antara pelampau & melampau

Antara pelampau dan melampau manakah istilah yang paling sesuai untuk YB ini? Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui ahli parlimen kontroversi PKR Zulkifli Noordin telah melampaui batasnya.

Mengulas perkara ini, DSAI berkata selama ini beliau telah bertolak ansur dengan ahli parlimen dari Kulim Bandar Bharu itu dengan membiarkannya dengan pendapatnya sendiri, katanya sebelum ceramah di LP malam semalam.

 “Saya fikir dalam isu ini, banyak yang tidak dapat ditolak ansur..ia bertentangan dengan semangat demokrasi,” kata DSAI.

DSAI mengulas laporan polis yang dibuat oleh Zulkifli ke atas ahli parlimen Shah Alam, minggu lalu yang mendakwa Khalid Samad, menghina Islam dan institusinya di negara ini, khususnya di Selangor.

2 comments:

  1. Lagi berkaitan dgn nya :

    1. http://penarikbeca.blogspot.com/2010/01/anwar-mahu-menabalkan-hero-baru-umno.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+penarikbeca+%28~penarik+beca%29

    ReplyDelete
  2. elok sangat perangai tu, padanlah YB ni tak mendapat tempat dalam PAS, hebat almarhum dato fadhil nor, dia boleh lihat kelaku buruk zul ni dulu dulu lagi ye. terima kasih penarik beca ... kdg-kdg bila otak hang centre, boleh pakai jugak.

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini