03 January 2011

NGO yang NGOK

1. ADUN Kuang dalam Utusan Meloya cadangkan ADUN Sri Muda dikenakan hukuman ISA.

2. gAPs & Perkasa cadangkan ADUN ni dihukum Gantung (rujuk malaysiakini) atau penjara seumur hidup (kenyataan penuh hangpa carilah dalam blog pro umno) sendiri.... PRK lagilah nampaknya & terciptalah satu sejarah dalam dunia.

3. Amboi-amboi bagus punya idea.

4. Apa masaalahnya, masa MB jumpa Sultan pagi tadi, baginda OK aje, siap bagi tahu dalam bahasa yang tersurat ini semua berlaku kerana Umno dan Khir Toyo lah yang punya angkara (pi baca malaysiakini) dan minta bincang dengan SPA. Tindak tanduk Baginda jelas berbeza dengan kenyataan Setiausaha sulit Baginda sebelum ini. Baginda amat perihatin dengan masaalah yang sedang dihadapi oleh MB. Baginda sangat sporting dan amat memahami masaalah yang sedang bersarang diSelangor. Nasihat Baginda amat baik dan menunjukkan kematangan Baginda dalam memberi nasihat untuk menyelesaikan kemelut ini agar tidak berpanjangan amat dihargai. Ini hangpa (gAPs & Perkasa) dok jadi batu api dan cucuk sana sini apa hal?

5. Yang tarik kuasa Baginda berhubung perlantikan ini pun di buat oleh Umno pada tahun 1993. Baca Siapa Pengkhianat Sebenarnya?: Ucapan Presiden UMNO pada tahun 1993.

6. Kini Umno berada dalam keadaan menyusahkan orang dari dulu kini dan selamanya, kerja -kerja terbarunya sejak hilang kerajaan negeri pada mac 2008 ialah menjadikan NGO yang NGOK sebagai balachi mereka.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini