28 March 2009

Tun Mahathir macam chips more

Kejap ade kejap tak ade, macam chips more .... kejap masuk .... kena tendang keluar oleh TAR ... pas tu masuk balik ..... keluar lagi masa Pak Lah ... pas tu dengar tadi nak masuk balik. Berapa kali da Mahathir isi borang ni. Ya lah dah tak kerja lain. Keluar masuk umno pun kira kerja lah tu.

'Saya harap dengan kemasukkan Mahathir ke dalam umno kali akan menjadikan beliau lebih berani lagi menghentam umno sebagai mana yang dilakukan nya semasa Pak Lah jadi Presiden Umno dan PM yang lalu. Tiada guna kalau sekadar masuk lepas tu berdiam diri, tegur dan hentam mana-mana pemimpin yang tidak betul lebih-lebih bakal PM kita" demikian di tegaskan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Kota Raja Tn Hj Hakim Kari semasa ditemui dalam majlis bertemu pelanggan sebentar tadi.

3 comments:

  1. Det dah lupa le apa dia kata sebelum ni..maklum le diakan mudah lupa..lg2 anak dia kalah..nanti buat2 nangis le tu nak jual murah

    ReplyDelete
  2. biasalah dah tua..apa yg ckp smlm hr ni dah lupa..lg2 anak kesayangan tewas plak kat bdk hingusan

    ReplyDelete
  3. nak cari publisiti murahan le tu..dah org tak kenang jasa dia..so nak dpt sedikit simpati dr ajib le tuuu

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini