25 April 2009

Hulurkan bantuan kepada Hamba Allah nie.

Ini kaedah terbaru orang mencari jodoh, ramai yang simpati hinggakan tersebar dalam email seluruh negara. Saya tak pasti samaada pada saat ini Sdr Yunus sudah bertemu jodoh atau belum, tuan puan boleh check sendiri melalui talifon nya.

La ni negeri Kedah memang pelik sikit, terbaru Najib pilih orang seberang laut nun Sabah jadi Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Kedah. Cantik lah tu .... pas ni tak ada isu orang luar dan orang tempatan dalam pilihanraya. Dah pengerusinya pun orang Sabah. Ada kawan bagi tau bukan saya kata, depakata ' macam la org Kedah nie tak dak teluq'

Cuma saya minta janda-janda yang berminat dan kalau ada ramai nak cuba rekomenkan si Yunus ni dengan anda, cubalah berhati-hati sikit .... check betul-betul .... entahlah lain macam aje kaedah yang digunakan. Cuma kalau si Yunus ni menyokong PAS carikan jodohnya dengan Umno piowwwwww. Kut-kut dia boleh dakwahkan.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini