12 April 2009

Muktamar DPPKR selesai & mendapat Ketua Baru (Lawyer)

Salam Perjuangan ..... From Nurafendi Zabiri Ketua Pemuda PAS Taman Setia

Dengan ini telah selamat sudah dengan lancar Muktamar Pemuda Pas Kawasan Kota Raja dengan saf -saf kepimpinan baru. Tahniah dari Jawatan Kuasa Pemuda Pas Taman Setia kepada.

Ketua Pemuda : Saudara Zainal Said

Timb Ketua Pemuda: Saudara Imran Satiman

Naib Ketua Pemuda: Saudara Mahmud Bin Mastam

Dan tahniah juga kepada semua AJk yang telah dilantik

Kami berharap saf kepimpinan yang baru ini dapat menyahut dan mendepani cabaran dan merealisasikan Idealisma Perjuangan.Seperti mana nasihat Ahli Parlimen Kita YB Dr Mariah Mahmud jangan kita pandang ringan gerak kerja parti lawan kita dan saya petik kata -kata beliau

" Dibawah kepimpinan DS Najib sebagai PM terdapat sudah pasti akan diperkenalkan beberapa polisi baru untuk meraih sokongan pengundi pada masa akan akan datang. Saya mahu semua pemuda dan muslimat tidak berdiam diri dan berpeluk tubuh sahaja dengan menganggap polisi tersebut tidak akan berjaya."

Selamatlah pemuda melangkah dengan izin Allah...Takbir

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan Salam Reformasi

    Saya mewakili sahabat-sahabat di dalam Angkatan Muda keADILan Kota Raja mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Saudara Zainal Said yang telah diberi kepercayaan dan dipilih oleh akar umbi untuk memegang amanah sebagai Ketua Pemuda PAS Kota Raja yang baru bersama-sama dengan saf kepimpinan yang baru. Semoga saudara Zainal dapat memikul tanggungjawab ini dengan baik.

    InsyaALLAH saya akan mengaturkan pertemuan dengan Pemuda PAS Kota Raja bagi membincangkan kerjasama yang boleh dibentuk untuk kita anak-anak muda mengahadapi cabaran-cabaran yang bakal mendatang semasa era pemerintahan Najib Altantuya. Bak kata Che'gu Bard "Perjuangan adalah pelaksanaan kata-kata"... jadi banyaklah yang kita nak kena laksanakan sebelum PRU-13 ini tiba.

    InsyaALLAH KOTA RAJA masih lagi kepunyaan PAKATAN RAKYAT pada masa akan datang.

    HANCUR! HANCUR! HANCUR BN dan UMNO

    REFORMASI
    REFORMASI
    REFORMASI

    TAKBIR
    TAKBIR
    TAKBIR

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini