17 September 2009

Berita dari keratan akhbar NANBAN

Keterangan

Tajuk : Bantuan kebajikan kepada OKU pada Majlis Berbuka Puasa

Keterangan gambar : YB Dr Siti Mariah Mahmud bersama penerima bantuan kerusi roda

Isi Artikel : Klang Sept 15. 5 orang india menerima bantuan kerusi roda pada Majlis Berbuka Puasa anjuran bersama Kelab Penyokong Pas Kawasan Kota Raja.


YB Dr Siti Mariah binti Mahmud, Ahli Parlimen Kota Raja menyampaikan sumbangan kerusi roda pada majlis tersebut yang di adakan di Dewan Lipat Kajang Taman Sri Andalas.
Seorang ahli perniagaan dari klang, En Ramachanthiran menaja bantuan tersebut sepenuhnya.

A. Sakadevan ( 40 ) S. Sellamah ( 58) dari Kg Tanggavelu, N Meenathci ( 72) dari Taman Desa Latania, M Sugumaran ( 50) dari Taman Menara Maju dan S Bala dari Taman Maznah adalah diantara mereka yang menerima bantuan tersebut.

Majlis mendapat sambutan yang baik daripada kehadiran ahli Kelab Penyokong Pas/KPP Kota Raja dan juga YB Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam yang telah memberikan penerangan sebenar tentang masalah isu kuil di Seksyen 23 Shah Alam

YDP PAS Kota Raja Tuan Jaafar bin Samsudin , Timbalan YDP Tuan Norhalim bin Sirome, Naib Tmbalan YDP Tuan Hj Mohd Termizi, Ketua KPP Kota Raja En Lakshmanan serta Ketua Lajnah Perpaduan Nasional, Tuan Mohd Razif bin Maslan telah hadir bersama pada majlis tersebut.

YB Dr Siti Mariah berjanji PAS akan terus menjaga kebajikan serta memberi perhatian yang sewajarnya kepada kaum India Kota Raja


alih bahasa oleh Veni Ruben

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini