26 September 2009

Cakap Mahathir dah tak laku

Tindakan Isa Samad yang mahu namanya bersama dua lagi calun untuk dipertimbangkan oleh Presiden Umno sebagai calun PRK Bagan Pinang menunjukkan bahawa beliau mempunyai pendirian yang utuh dan mahu menunjukkan kepada parti bahawa beliau masih releven lagi untuk menjadi wakil rakyat jika menang nanti walau pun terpalit disekeliling badannya dengan najis rasuah.

Tindakan beliau yang mempersetankan permintaan Tun Mahathir juga satu tamparan yang maha hebat untuk Tun bahawa "kalau lu nak pencen itu lu punya hal .... apa hal nak sibuk dengan gua" mungkin itu yang ada dalam hati Tan Sri Isa.

Sementara itu mantan presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamad terus mendesak dan menasihatkan bekas naib presiden Tan Sri Isa Samad supaya tidak bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

"Jika saya (Tan Sri) Isa, saya akan menggesa parti supaya jangan mencalonkan saya. Kemudian saya akan bekerja keras berkempen untuk calon lain yang dipilih.

Dalam kes ini, siapa yang mempergunakan Tun Mahathir sebagai jurucakap Umno?

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini