29 June 2010

Respon Dr Mariah terhadap tuduhan Ketua UmNo Kota Raja

Siti Mariah Mahmud Terima kasih kepada ketua umno bahagian Kota Raja kerana mengkritik saya di mesyurat bahagian umno hari ini. (Sila lihat malaysiakini versi Bahasa Malaysia). Saya tidak payah menjawab beliau. Rakyat tahu saya buat kerja atau tidak. Bila ketua umno bahagian kritik saya maka sebenarnya dia sudah rasa tercabar! He he he

baca lagi : Parlimen Kota Raja Jawab Tuduhan UMNO

Sunday at 10:49pm · ·
Mohd Zulkariman Junoh
Mohd Zulkariman Junoh
teruskan perjuangan yb, jdkn pedoman untuk meneruskan perjuangan suci ini, kami th yg mn baik / buruk....kami tetap myokong kepimpinan ulamak.....
Sunday at 10:52pm ·
Anwar Mohamad
Anwar Mohamad
Bila dr mariah gelak he he he......umno bhgian sedih hu hu hu =)
Sunday at 10:52pm ·
Mohd Zulkariman Junoh
Mohd Zulkariman Junoh
x payah nk layan org mcm tu....
Sunday at 10:53pm ·
Ewayne Rainey
Ewayne Rainey
Masalah keluarga kami kat area Sg Jati mcm mana...???
Sampai skrg xde pembelaan....
Kedai dah roboh...
Jalan dah buat cantik...
Batang idung Xavier pon x nampak...
Sunday at 10:53pm ·
Nooraini Binti Mohammad
Nooraini Binti Mohammad
orang umno hatinya busuk hingga keusus kata cekdet.apa nak herai gila talak dah lebih 50 tahun perintah tak cukup2 lagi nak baham harta rakyat.
Sunday at 10:53pm ·
Sam Sgbt
Sam Sgbt
sabor jeelah mungkin ada hikmah sebaliknya......kut-lut piliharaya akan dtg PR akan kekal terutama parti PAS....Insya-Allah
Sunday at 10:56pm ·
Mohd Zulkariman Junoh
Mohd Zulkariman Junoh
islam PASti akan menang jua...kita mesti tetap bersama perjuangan islam di mn jua kita berada baik d atas / bawah....takbirrrr...
Sunday at 10:59pm ·
Mohd Roszeli Majid
Mohd Roszeli Majid
UMNO Kota Raja sudah ROBOH.....kalau stakat duduk berborak kat dewan melayu Kg Jawa tp cerita nak bela org melayu...lupakanla..lebih baik makan mee jerrr kat gerai tu..hehehe...masa ada kuasa menyombong bangat..da tak da kuasa pandai plak kritik MP kami....YB Xavier lebih mudah jumpa berbanding dgn SEMUA pemimpin UMNO terdahulu.....
Sunday at 11:00pm ·
Mohd Zulkariman Junoh
Mohd Zulkariman Junoh
nk protes gak ikut saluran yg betul....jgn duk hemtam melulu
Sunday at 11:01pm ·
Sam Sgbt
Sam Sgbt
takbir.......
Sunday at 11:02pm ·
Mohd Zulkariman Junoh
Mohd Zulkariman Junoh
allahuakbar...
Sunday at 11:03pm ·
Sharizah Shariff
Sharizah Shariff
keep up yr good work K Mariah. Action speaks louder than words
Sunday at 11:07pm ·
Ewayne Rainey
Ewayne Rainey
Harap YB buat sesuatu kat area DUN Sri Andalas...
Dah ramai yg mengeluh ni....
Sunday at 11:07pm ·
Mohd Roszeli Majid
Mohd Roszeli Majid
Andalaz lebih harmoni tanpa UMNO....
Sunday at 11:10pm ·

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini